4 Kasım 2012 Pazar

Blogger Yazılara Oy Verme Eklentisi

Yayınlayan Unknown | 08:42 Kategori:

Geçtiğimiz günlerde kişisel Google+ hesabımdan Ferhat Bayram isimli bir okuyucumla yazışıyordum.Yeni kullanmaya başlaığı bir temayla ilgili yardımcı oluyordum.Sorunu halettikten sonra adresini hatırlamadığım bir sitede ki yazının sonunda o yazıya oy verme scriptini gösterdi bunu ekleyip ekleyemeyeceğimizi sordu.O scripti buldum ancak türkçeleştirme çalışmalarım hüsranla sonuçlandı.Ben de orjinal haliyle paylaşmaya karar verdim.İsteyenler ekleyebilir.

Blogger Yazıya Oy Verme Eklentisi

Eklentinin mantığı aslında Blogger’ın klasik yıldızlı oy verme olayında olduğu gibi.Ziyaret çiler + veya + olmak üzere sadece 1 kez oy verebiliyor ve oylar hemen değerlendirmeye alınıyor.

Gelelim eklentiyi Blogger’a eklemeye.Öncelikle gerekli Java script kodunu ekleyelim.Bunun için şablonunuzdan şu kodu bulun,

</body>

Hemen üstüne şu kodu ekleyin.

<script src="http://js-kit.com/ratings.js"></script>

İkinci olarak scripti yazı sonlarında göstermek için gerekli kodları ekleyeceğiz.Bunun için şu kodu bulun, 

<data:post.body/>

Hemen altına şu kodları ekleyin. 

<b:if cond='data:blog.pageType == &quot;item&quot;'>
<div class='js-kit-rating' expr:path='data:post.url' expr:permalink='data:post.url' expr:title='data:post.title' view='score'> 
</div> 
</b:if>

0 yorum:

Yorum Gönder

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube